MAKLUMAN: Sila layari blog ini dengan menggunakan Mozilla Firefox untuk mendapatkan paparan yang lebih baik dan menarik. Untuk muat turun Mozilla Firefox, klik di sini.

FESTIVAL NASYID KEBANGSAAN 09', KUANTAN PAHANG.

Thursday 16 July 2009



Jawatankuasa Kawalan Kualiti Festival Nasyid
JPN P.Pinang


Sewaktu saya memasukkan entri ni, saya masih lagi berada di Kuantan Pahang sempena dgn Festival Nasyid Kebangsaan. Keputusan belum diumumkan. Yang pasti, semua kumpulan nasyid berdebar utk menunggu keputusan pertandingan.

Tak dapat dijangka kumpulan mana yg bakal bergelar johan dalam festival nasyid Kebangsaan kalini baik bagi kategori sekolah menengah mahupun sek rendah kerana semuanya hebat-hebat belaka.

Pentas Utama


Barisan Hakim Festival Nasyid Kebangsaan


Festival Nasyid kalini telah menemukan saya dengan "sahabat maya" saya (bermula dgn perkenalan melalui blog) iaitu Ustaz Hakimi yang membawa kontinjen Negeri Sembilan. Tahniah UstatKimi kerana berjaya mengurus & melatih kumpulan nasyid beliau iaitu al-Mumtaz yang telah dpt membuat persembahan yg sgt menarik dan mantop. Kalau ikut pada penghakiman peribadi saya, insyaAllah kumpulan al-Mumtaz ada tersenarai dalam top 3. Apapun, keputusan sebenar terletak pada hakim2 bertauliah yg menilainya.


Saya bersama UstatKimi yg hensem.hehe...(minta ustatkimi belanja makan sbb tolong jd cameraman masa al-Mumtaz membuat persembahan)


Kumpulan al-Mumtaz (UstatKimi) sedang membuat persembahan



Yang lagi best, di Festival Nasyid Kebangsaan ni berkebetulan pula saya terjumpa dgn sahabat baik saya iaitu Frizdan (juga seorang komposer dan pencipta lagu nasyid) dan Sufian, kumpulan Saujana (tq Pyan sbb belanja makan). Sempat lg kami pergi bemain boling di Kuantan Megamall. Saja nak test power yg x brapa power dlm bermain boling...huhu...

Bersama Frizdan (kiri) dan Sufian Saujana (kanan) masa main boling.

2 comments:

nordinjaafar 3 September 2009 at 08:44  

macam ku kenal lelaki yg tengah dudk tu...tp di mana yaa....

Abuhazieq 4 September 2009 at 01:55  

hehe...tulah "WAK FIZA"...org tgh glemer la katakan...

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP