MAKLUMAN: Sila layari blog ini dengan menggunakan Mozilla Firefox untuk mendapatkan paparan yang lebih baik dan menarik. Untuk muat turun Mozilla Firefox, klik di sini.

Summer Camp - Cuti Sekolah

Saturday 29 November 2008




Baru-baru ni, aku ada mengikuti summer camp anjuran kawan aku punya konsultan -"ASA EXPLORE Training & Consultancy" yang diadakan selama 3 hari 2 mlm iaitu pada 21-23 Nov 2008 bertempat di Kem Rimba Ria Suara Hutan, Hulu Langat Selangor. Seronok sgt!!!. Penyertaan adalah seramai 119 orang iaitu dari darjah 2 sampailah tingkatan 4.

Aku wakil yg paling jauh dtg dari Penang pergi ke sana semata2 ingin menjayakan camp tersebut. Semangat setiakawan punya pasal, walau penat sedikit aku korbankan juga masa,tenaga & wang ringgit untuk sama2 membantu adik2 para peserta yg mengikuti camp tersebut. Banyak pengisian menarik yg telah kami susun & laksanakan seperti nightwalk, jungle trekking, leadership games, sesi muhasabah dll. Yg paling best masa jungle treeking, kami berhenti di tengah2 bukit & sempat lg utk tunaikan solat sunat dhuha berjemaah. Boleh dikatakan semua peserta seronok & berpuas hati dgn camp ni.

0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP