MAKLUMAN: Sila layari blog ini dengan menggunakan Mozilla Firefox untuk mendapatkan paparan yang lebih baik dan menarik. Untuk muat turun Mozilla Firefox, klik di sini.

HEPI BESDAY HAZIQ!!! - 4 Tahun Dah..

Monday 6 April 2009


Saya cuba tulis dlm khat Diwani. Tak mahir sgt tp nak cuba juga. Ni je yg mampu ditulis.
SELAMAT HARI JADI - HAZIQ

Selamat Hari Jadi yang ke 4 diucapkan buat Putera sulung saya, M.Haziq iaitu pada 6 April 2009. Dah 4 tahun dah ye. Rasa mcm kejap je masa berlalu. Dulu ingat lg masa si Haziq ni kecik, punyala suka meragam. Asyik nangis je. Sampai naik risau. Kalau nangis sampai sejam tu, dah kira biasa dah bg dia. Kita pulak jd susah hati. Tu dulu...skrg alhmadulillah. Allah itu maha adil. Haziq skrg dah ok sgt2.Dia pun dah cerdik & pandai berfikir dah.

Begitulah cabaran dlm membesarkan anak. Bila kita sendiri dah lalui, bar
u kita tau mcm mana susahnya mak ayah nak besarkan kita. Saya mmg respect dan kagum dengan MAK & AYAH saya yg boleh jaga kami adik beradik 10 org, hinggakan kami semua dah besar & berjaya dgn kerjaya masing2. Tak terbalas jasa dan pengorbanan mereka... Semoga Haziq akan menjadi ANAK YANG SOLEH, BERJUANG & BERBAKTI PADA AGAMA dan jadi penulis khat yg berjaya mcm kawan2 abi yg lain (Us Ilham, Us Firdaus, Us Zuhud, Us Hasrul, Us Baki, Us Muati, Us Bukhari, Us Fathi, Us Nik, Us Zawadi....ramai lg ni kalau nak sebut) - InsyaAllah....

*Yg istimewanya, besday abi haziq ni selang 2 hari je dgn besday haziq. Selamat Hari Lahir utk diri sendiri...hehe.

.

Haziq 3 bulan

10 bulan

1 tahun

2 tahun

3 tahun

Ni lah Haziq skrg...4 tahun dah



0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP