MAKLUMAN: Sila layari blog ini dengan menggunakan Mozilla Firefox untuk mendapatkan paparan yang lebih baik dan menarik. Untuk muat turun Mozilla Firefox, klik di sini.

TERIMA KUNJUNGAN ABG NORDIN ( VOKALIS ALARMME & EX RAIHAN)

Sunday 7 June 2009

Abg Nordin Jaafar


Mungkin ramai yg masih mengingati lagu nasyid "Bulan-bulan Islam" yang dinyanyikan oleh Kumpulan AlarmMe. Harini saya telah menerima kunjungan sahabat saya iaitu Abg Nordin Jaafar yang pernah menjadi vokalis utama Kumpulan Nasyid AlarmMe dan Raihan pada satu masa dahulu. Sudah agak lama saya tak berjumpa dgn abg Nordin kecuali masa cuti Hari Raya je sbb masing2 sibuk dgn urusan masing2.

Bersama Abg Nordin dan familinya


Keluarga Abg Nordin


Selain dari bernasyid, menulis lirik, komposer
dan penerbit album, kini abg Nordin juga telah menjadi seorang penulis. Buku motivasi terbaru hasil tulisan beliau ialah "MENANGANI INDIVIDU SUKAR". Buku ini menerangkan peri pentingnya menangani individu sukar berdasarkan kisah Nabi Allah Musa a.s. iaitu bagaimana baginda berusaha utk menyelamatkan umatnya dari kesengsaraan di dunia dan akhirat. Buku ini telah pun berada di pasaran dan kepada pencinta-pencinta ilmu bolehla dapatkan buku ini di kedai-kedai buku yang berhampiran.

Buku tulisannya


0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP