MAKLUMAN: Sila layari blog ini dengan menggunakan Mozilla Firefox untuk mendapatkan paparan yang lebih baik dan menarik. Untuk muat turun Mozilla Firefox, klik di sini.

SERUPA TAPI TAK SAMA???

Friday, 5 June 2009

Saje je kalini nak berkongsi gambar dengan pembaca. Cuba perhati betul-betul gambar-gambar yang saya paparkan ini. Rasanya kalau sekali tengok nampak macam kembar je kan?? Tapi percaya atau tidak gambar-gambar tersebut adalah gambar ketiga-tiga anak saya yg diambil masa diaorang kecik. Saya pakaikan baju yang sama maksudnya baju dari abg yg sulung disimpan dan dipakaikan utk adik-adiknya. Saya cuba ambil gambar ni dalam keadaan "posing" yg hampir sama dan inilah hasilnya...


gambar 1

gambar 2

gambar 3


Gambar 1 : anak yg pertama, Haziq
Gambar 2 : anak ke 2, Aisyah
Gambar 3 : baby yg kecik baru 3 bulan, Hazim

2 comments:

humyra' 25 June 2009 at 11:40  

subhanallah..
comel sguh anak2 ustz..
kcik2 da pnday 'blakon'..
pngarah nya ayah nya sndri..
insyaAllah.
ana pun nak tiru gak la kaedah comel ni..
boleh ustz?? hehe

Abuhazieq. 25 June 2009 at 13:19  

To Humayra'...

boleh,x jd masalah...
comei mcm ayah dia lah.hehehe

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP