MAKLUMAN: Sila layari blog ini dengan menggunakan Mozilla Firefox untuk mendapatkan paparan yang lebih baik dan menarik. Untuk muat turun Mozilla Firefox, klik di sini.

KARYA BUAT YANG "TERISTIMEWA"

Saturday, 4 July 2009


Karya asal


Oleh kerana agak sibuk sejak kebelakangan ni dan hanya menulis khat untuk sahabat-sahabat yg meminta saya tuliskan hinggakan saya terlupa pada "orang kanan" saya yang sentiasa bersama saya waktu senang & susah, yang selalu membantu saya & sbg sumber inspirasi saya. Tidak lain dan tidak bukan, "dia" ialah isteri saya yang tercinta.

Karya ni ditujukan khas buat beliau sbg ucapan terima kasih saya padanya...

5 comments:

ummi humaira 8 July 2009 at 15:42  

cantik nya tulisan khat tu...akak teringin nk tulis begitu ..dulu2 masa sekolah adale blajar stakat khat naskh n roka'ah je .. tp bakat tak pernah diasah

Abuhazieq. 9 July 2009 at 16:46  

t.kasih atas sokongan.akak minat khat jugak ke?stakat nak kongsi ilmu khat sikit2 dgn saya boleh la..

tice 10 July 2009 at 01:06  

Bertuahnyer USTAZ kan?Memiliki seorang wife MITHALI...Alhamdulillah Semoga kehidupan kalian sefamili senantiasa diLIMPAHI KESEJAHTERAAN DAN KASIHSAYANG YG TAK KUNJUNG PADAM..iNSYA-ALLAH

Abuhazieq. 10 July 2009 at 01:51  

to Ummi tice...

terima kasih atas doa yg x putus2...alhamdulillah,syukur atas segala nikmat kurniaan-Nya.

Moga2 ummi sekeluarga pun dilimpahi kesejahteraan...

ummi humaira 13 July 2009 at 09:38  

InsyaAllah suatu masa nanti , yg tak tahu bila , akak rasa nk singgah juga kediaman ustaz , tp bila balik Kedah , selalunya tiba di sana awal pagi,mgkn waktu yg tidak sesuai utk mziarah rumah org....mmg akak minat sngt akn khat2 tu

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP