MAKLUMAN: Sila layari blog ini dengan menggunakan Mozilla Firefox untuk mendapatkan paparan yang lebih baik dan menarik. Untuk muat turun Mozilla Firefox, klik di sini.

MURAL KHAT

Friday, 25 September 2009


Mural khat yg saya hasilkan pada tahun 2003 lagi kat dapur rumah saya di Kelantan. Masani baru nak berjinak2 dgn seni khat & baru nak belajar buat mural khat sbb tu ada beberapa huruf yg x berapa menjadi. Susah jugak nak tulis kat dinding ni. Cuma kalau diperhatikan, warnanya masih tahan sampai harini.

2 comments:

Anonymous 3 December 2009 at 17:10  

salam ustaz,teruja saya perhatikan hasil `air tangan` ustaz,lbih2 lg yg kat dinding dpur tu...

Abuhazieq. 6 December 2009 at 00:22  

to anon...
salam...saya pun x pandai mana,cuma bole sikit2 je + minat.
nak tulis kat dinding ni susah jugak.mmg beza sgt dgn tulis atas kertas.tulisan tu saya tulis masa mula2 nak belajar pakai berus..

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP