MAKLUMAN: Sila layari blog ini dengan menggunakan Mozilla Firefox untuk mendapatkan paparan yang lebih baik dan menarik. Untuk muat turun Mozilla Firefox, klik di sini.

TAHNIAH SEKALI LAGI KUMPULAN NASYID SEKOLAH!!!

Sunday 12 April 2009


Tahniah sekali lagi diucapkan kepada kumpulan nasyid sekolah saya kerana telah berjaya layak ke peringkat negeri setelah mendapat Johan di dalam pertandingan nasyid sempena dgn MTQ peringkat DAERAH pada 11.4.2009. Alhamdulillah, nampaknya tahun ni baru rezeki kami utk sampai ke peringkat negeri setelah beberapa tahun menyertai pertandingan nasyid. Sebenarnya saya sendiri pun tak terlalu menaruh harapan yg tinggi utk sampai ke tahap ini tp itulah rezeki namanya. Apa pun, kami perlu berusaha dengan lebih gigih lg sbb sudah tentu kumpulan2 nasyid lain yg layak ke peringkat negeri ni hebat2 belaka.
Tak lupa juga saya ingin mengucapkan tahniah kepada PEMAIN CONGGA kami, iaitu adik TAARIQ di atas kecemerlangannya bermain congga dgn baik sekali. Kemahiran dan kepantasan tangannya menjadi tumpuan semua penonton yg menyaksikan persembahan dari sekolah kami. Tahniah!!!


0 comments:

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP